Ana səhifə Siyasət Sosial Kriminal Şou 18+ Astrologiya Hadisə Videolar

“Sən mənim ən pis tələbəmsən!” - Elzadan Nazpəriyə

“Sən mənim ən pis tələbəmsən!” - Elzadan Nazpəriyə Əməkdar artist Elza Seyidcahan ilə xalq artisti Nazpəri Dostəliyeva arasında qalmaqal səngimək bilmir. SHOWNEWS.AZ-a açıqlama verən Seyidcahan qarşı tərəfi ən pis tələbəsi anlandırıb: “Həyatımizda o qədər sevinməli -şadlanmalı günlərimiz var ki, amma, nə edək ki, bəzilərinə görə Elzalıqımdan cıxıb onların saxtakarlıqlarını demək məcburiyyətində məni var edirlər. Hətta ,sənəti olmayan şəxsiyyətsiz sənəti olan şəxsiyyətə iftira atır? Bax bunu olduqu kimi acıqlayacqam. Sūbutlarım arxivimdədir. Konservatoriyanın ,bəstəkarlıq fakultəsinin 2-ci kursunda oxuyanda, mən xalqımızın ustad sənətkarı ,dūnya şöhrətli Alim Qasımovla unudulmaz xalq şairimiz Nūsrət Kəsəmənlinin "İnsafsız gözəl" sözlərinə bəstələdiyim mahnımızın məşqlərinə başlamışdım. O ərəfədə , Nūsrət Kəsəmənlinin sözlərinə bəstələdiyim "Qadasın aldıqım " mahnımı da , fikirləşdim ki, palatka toylarından təzə səhnəyə gələn, Nazpəri Dostəliyeva oxusun. Onu unudulmaz bəstəkarımız , Ramiz Mirişlinin "Yarımı -sevdamı gördūm Allah." adlı mahnısından tanımışdım. Mən də ,Nūsrət Kəsəmənliyə dedim ki, istəyirəm bu mahnını Nazpəri Dostəliyeva oxusun. Nūsrət mūəllim dedi ki, o kimdir? Tanımıram. Zeynab Dostaliyeva eşitmişəm, cox yaxşı oxuyur, amma Nazpəri birinci dəfədir,səndən eşidirəm. Dedim ki, yox ,bu da pis oxumur. Verək buna oxusun. Bunları tanış elədim, qovuşdular bir- birinə. Mahnını da oxudu. Orada ustad klarnet ifacımız Hakim mūəllim, ustad skripka ifacısı Ramin o mahnıda yer aldılar. Mahnı yeni tərzdə bəstələnmiş olsa da ,hamı ona şedevr əsər kimi yanaşdılar. İlk dəfə mahnı və xalq rəqsi janrını sintez etmişdim. Konservatoriyada musiqicilər arasında gözəl mūzakirə olunmuşdu. Aranjoman da, Paşa. Hansı ki, indi Moskvada məşhur ulduzlarla calışır. Saatlarla iki körpə balamı qoyub bunun evində məşglər, studiyada zapislər, cəkilişlərdə, maqazalarda , alış-verişlərdə qızıl kimi vaxtlarımı itirirdim. Mən Biləcəridə, anamın himayəsində yaşayırdım. Mənə 1 manat belə vermirdi ki, bəlkə 92 nömrəli avtobusa minəndə pulun olmaz? Mən hec özūmə sıxışdırıb pul da istəməmişəm. İndi də deyir ki, guya mən , "Mən-mən "deyirəm. "Mən -mən" deyib "Sən-sən" deməyəcəyəm ki? Hələ efirdə , Yalcın Rzazadə kimi şəxsiyyətli sənətkarın yanında utanmır ki, iftira ataraq "şəxsiyyətli sənətkar" moizəsi oxuyur. Yalan deyil ki, deyirsən ki, ("Mən Respublikanın Əməkdar artisti idim . Elza onda , qorxa-qorxa qapımdan girdi ki, mahnımı oxu tanınım?") Ay saxtakar ! Mən onda, artıq Dahi Bəstəkarımız, Arif Məlikovun bəstəkarlıq sinifində 3 cū kursda oxuyurdum. Dövlət Televiziya kanalımızda 3- hissəli ,böyūk formada bəstələdiyim , fortepiano sonatamı ifa edirdim, tələbələrimlə gənc vaxtımda cıxış edirdim "Sūbh şəfəqləri" , "Ələkbər əmi " verlişində. Redaktorlar: Səyyarə xanım , Rafiq Savalanlar idilər. Hətta sūbutlarnan ona görə bunları yazıram ki, gūlməli də olsa, qondarma (Doktorantura mūdafiəcisi , professor mūəllim "naz-naz" mahnısının mahir qəhramanı ") xatırlasın ki, yalan ayaq tutar yeriməz ki, yeriməz ! Hec olmasa evinizdə Kəmalə var idiyee, mən sizə gələndə. Toylarda naqara calanın. ( Kəmalə cox qabiliyyətli insan kimi xatirimdə qalıb.) O, Qaz -24 markall maşınla bizi aparırdı studiyalara. İndi mənim vaxtımın olmayan halında sənə "Ələddinin sehirli clraqı naqılını sakit- sakit şeir qoşub, mahnı bəstələyim deyirsən? Axı mən özūmə sənin kimi hec vaxt yaraşdırmamışam, paxıllıq, xudbəsəntlik, nahaq haqqa qirmək, şər- böhtan atmaq, yalancılıq. bir sözlə mundar ARTİSTİK. Kecirəm yenə iftiracının yalanını ūzə cıxardım! Artıq məni tanımaqa başlamışdılar. . Arif Məlikovun istedadlı tələbələrindən biri kimi. Həm də, Alim Qasımovun evində ,novruz bayramı ərəfəsi verliş cəkilmişdi. Mən də, orada məşqimiz zamanı olduqu ūcūn ,məni də Alim mūəllimlə, övladları ilə cəkdilər. Mən Nazpəriyə evinə zəng edəndə, o artıq məni tanıyırdı. Dedi ki, ,"Aa , baxmışam, görmūşəm səni verlişdə. Gəl bizə mahnıya baxım. " Ūnvan da, kecmiş Muqam mehmanxanasının yanında, 4 mərtəbəli binanın 3 cū mərtəbəsində, qalxanda saq qapı. (Mənim yaddaşım cox yaxşıdır. Nə qocalmamışam ki, bəhanəm olsun nə də iftiracı deyiləm ki, böhtanım olsun.) Nəisə,... Gəldim qapılarını döydūm. Bir kök qadın, əynində qirmızı paltar, boqazı sarıqlı, qapını acdı. Soruşdum ki, Nazpəri xanımı olar? Dedi ki, mənəm də. "Makiyajsız adam o adam deyil." Gəldim, oturdum, pianinoda mahnını ifa edib göstərən kimi , mahnıdan ötəri az qala ūrəyi getmişdi. bəyəndi və qısa zamanda da , oxudu. O ərəfədə unudulmaz bəstəkarımız Tahir Əkbərin mahnısını da oxudu, Ətiqə Əkəkbərova, Cavanşir Quliyev, Xanım İsmayılqızı, Cabbar Musayev nəhayət , Brilyant Dadaşovadan sonra Siyavuş Kəriminin studiyasına qorxa- qorxa o girib deyə bilər ki, məni ELİTALAŞDIRIN.. Brilliyant kimi işıldamaq, bərq vurmaq istəyirəm. Dūzdūr. Əzizimiz ,cox hörmərli bəstəkarımız ,Milli Konservatoriyanın rektoru Seyavuş mūəllim "Dilbərim" - kompozisiyasını layıhələşdirdi. Ancaq ,insan sənətə gəlmir. DOQULUR.! Toylar əldən gedir deyə, yenə Cabbar Musayev "xoroşo" deyibən hūcum cəkdi əziz bacım , canın Əməkdar Artist Könūl Kərimovanın ūstūnə ki, ver Cabbarı, qaytar mənə o illəri. "NƏ OLAR ALLAHIM AYIRMA BİZİ." hayqırtısının şahıdı özūm oldum. Bir rayonda ,dövlət tədbirində idik. Mən də, Könūl bacımın maşınında getmişdim .Az qala Nazpəri sacyoldusuna kecəcəkdi ki ,artıq " Poezd coxdan uşşol Nazpəri... " Könūl bacma da, Aqcəbədili deyibləraa. Ay verdi sənə "Caboşunu." Əcəb də, elədi. Sənətlərində hər zaman uqurlarla addımlayırlar uzun illərdir. Uqurlar arzu edirəm 2- sənətkarımıza da... Həəə.. İndi siz deyin mənə , Samiraldo demiş, "Ay mənim canlarım" Bəstəkar mahnı verəndə ,niyə qorxa - qorxa gəlməlidir ki? Özū də ,"qapımdan girdi " - ye... Oqurluqmu edir? Qapıvızdan coxu giribsə , Elza Seyidcahan daxil oldu. Özūdə Ali savadlı ,2 uşaqlı pak bir Ana. Sən isə ,diplomsuz, adsız, orta məktəb atestatıvın bəlkə də, böyūk sual altında "KAFİ" - dən də, aşaqı məzunu idin. Evinə gələn bəstəkar Başqasının ərinin pulu ilə özūnə qir-qızılmı allr ki,. " saclarlnın yolunmasından , və yaxud, səhnəyə gələndən sonra qiyabi təhsilmi albki, savadslzlıqından, (Hec incəsənəti də, "Qiyabi" oxuyarlar?) məyər kitablar mūtaliə etməyib ki, sənin kimi toy dəftərinin ūstūnə "şeirlər yazmaq əvəzinə "Şeyirlər" yazsın?" saxta alımlik diplomu dərəcəsi alıb ki, biyabırcılıqından , elmi- nəzəri dildə, musiqi terminlərini bilməməyindənmi qorxur?! Nədən,niyə qorxmalı idi ki Elza Seyidcahan? Mən ona mahnı təqdim edəndə adı ancaq "Palatka toylarında tərif oxuyub şabaşlarla xoncalarda atrez və konfet qazanan və o vaxtı gūndəmdə olan "Xoruz və Helilyoza " mahnılarını ayaqyalın oynayardı. ( Ona görə də ,dabanı cirkili mūqənni deyərdilər.) Brilliyant xanım 1998 ci ildə Əməkdar Artist Olanda siz axı hələ onun ləpirlərində gəzirdiz ki, onun stilistı Ruxa xanım , fhoto aperatoruna, hətta onun həkiminə belə mūraciət edirdiz . Mən özūmə bir bəstəkar kimi borc bilirəm ki, deyim. Mənə sənətimdə dəstəy oldu Brilliyant xanım. Pul verdi, Heydər Əliyev adına sarayda ,solo konsertində məni royalda konsertin axırına kimi otuzdurdu ki, "Elza cox gözəldir həm ifa etsin, həm də, qoy səhnə daha da gözəl görūnsūn." Molla Pənah Vaqifin sözlərinə bəstələdiyim "Toy adamları" kompozisiyasını ilk dəfə ifasında tamaşacılar ayaq ūstə alqışladılar. Nazpəri isə ,Heydər Əliyev adına sarayda ,ilk sola konsertinə mənə dəvətnamə də, yollamadı. Axı onda artıq, 2 mahnımı oxuyurdu. Sabir Rūstəmxanlının "Getmə ömrūndən" sözlərinə bəstələdiyim mahnını. Hətta zəng elədim ki, mənə dəvətnamə? Hımişəki kimi şit-şit, məntiqsiz cavab verib , qulaqıma adboy etdi. Brilliyant xanım 1998 - ildə Xalq Artisti oldu. Nazpəri isə ondan cox sonra aldı. Necə olur ki, mən ona mahnı təqdim edəndə " Respublikanın Əməkdar artisti" olur? Biz görmūşūk ki, həmişə tələbələr mūəllimlərin arxasında gizlənər ,yaxşı mənada özlərinə bir ūmūd qapısı olaraq müdafiə olunarlar. Savadsız, dayaz adam, özūnū bəlli məsələlərnən quraşdırma mūəllimə dərəcəsinə gətirib catdıran əlbəttə ki, bu gūnkū gūndə mənə şər atmaq istəyəcək ki, guya mən qıza "sement qarışdıran "deyib ,onu təhqir etmişəm. Ūmumiyyətlə, tələbələrə kobud davranıram . Hər mūəllimin öz xasiyyəti, dəsti-xətti olur. Bu Elza terminalogiyasıdlr. Hec vaxt Nazpəri ola bilməz Elza. Mən hec olmasa nə də verə bilməsəm, bir mahnını pulsuz bəstələyib hədiyyə edəcəyəm nəinki öz tələbələrimə , hətta būtūn istedadlı uşaqlara. Sən isə nə savad, nə də bir kg şor da verən adam deyilsən. Eqoistliyindən, canlı yayımda məni vurmaq istəyirsən. Amma, daş fırlanır ,gəlir dəyir sənin sūni plastik əməliyyatla dolu sifətinə. Ūstūmə tələbələri qaldırmaq istəyirsən? Səhəri gūn "Zaur və Günay" - ın verlişində dediyin pafoslu cıxışında deyirsən ki, "Uşaqlar bura mūvəqqəti gəliblər." Bura məyər uşaq baxcasıdır ki, onlara oyuncaq verək başlarını aldadıb yola salaq? Biz onlara doqru- dūrūst , dəyərli məsləhətlər verməliyik. Onlar mūvəqqəti deyillər. Gələcəkləri qarşıdadır. Sən xarici rus ifacıları tanımırsan. Azərbaycan mahnılarının bəstəkarı , şairini , ifacılarını doqru-dūzgūn bilmirsən. Canlı yayımda Cahangir Cahangirovun "Aylı gecə " ramansını deyirsən ki, Vasif Adıgözəlov bəstələyib. Mən isə, sənin ayıbını örtdūm ,susdum. qulaqıva pıcıldadım ki, Cahangir Cahangirovun əsəridir. Efirə yaraşmayan tərzdə,qahqanaq cəkib, yūngūlcəsinə gülürsən. Bax bunu cox professional edirsən. Bu gūlūşlərin sənin öz ayıblarına cox yaraşır. Cūnki, özūnə komanda yıqıb ,cörək verənini arxadan vuraraq, ortalıqda "mədəniyyət kaşası" bulamaq həqiqətən də, ūrəkbulandırıcıdır. Əvvala sement qarışdıran bir obraz olaraq geyimini demişəm ,səndən fərqli olaraq, qızımızın repertuarını, ifasını cox bəyənmişəm. İstəmişəm mahnısına uyqun səhnə libası olsun. Ona "Erməni " -deyib təhqir eləməmişəm ki? Sement qarışdıran zəhmətkeş bacı -qardaşlarımın əllərindən öpərəm mən. Sənin kimi fitfaladıqın arvadlarnan boquşan kişinin dediklərinə ,qara qarqa kimi cəpik calıb qaqqıldaya- qaqqıldaya tənə edib mundar-mundar təənəli gūlmūrəm ki, həmkar sənətkarlarımıza. Səndə hec qadın həmrəyliyi də yoxdur. Nə sənət həmrəyliyi olacaq ki?! Təhqirə qalsa ,sənin iri -iri , görməmiş-görməmiş, sallaya-sallaya gəzdirdiyin bahalı daş-qaşları elə sənə bazar adamları allbdaa. Dediyin kimi Moskvadakı bazarın pullarıdır hamısı. Onlar hamısı zəhmətkeş, savadlı, aqıllı, əqidəli, haqqı dəyərləndirən insanlardırlar. Cirkili-cirkili ,yalan -böhtan danışanın cavabını elə verirəm ki,. Onu Şşoka salıb, qara qarqa kimi qaqqıldadıb, nəinki yerinə otuzdururam hətta yerindən durquzuram. Dediyin kimi ,"" Bazar adamlarının yanında"" bundan sonra sənin nə işin ola bilər axı? SƏN ÖZŪN, HEC BAZAR ADAMLARINA LAYİQSƏN Kİ???, Beş İldir hörmətli Atv- kanalının rəhbərliyi ilə ,cox sayqılı Kənan bəyin ,mūəllif layihəsi olan, Azərbaycanın səsi "yarışmasında "Qalib" mūnsūfəm. Pis muəllim qalib olar? Ötən yarışmada fitri istedada malik tələbəm İsmayıl qalib olanda ,dilucu belə olsa nə məni, nədə uşaqı paxıllıqından təbrik etmədin. Kreslonun arxasından elə vızıldayıb getdin ki, hec izin də, qalmadı. Bir Azərbaycanlı balasıdır . Ay "mərhəmətli, səxavətli Nazpəri" Maşallah paxıllıq tökūlūr ətəklərindən. Tūrklər demiş."Siz kimi kandırıyorsunuz...??? Zatən hec kandıramazsınızda, kəndinizdən başqa ." Cūnki, artıq sizi hamı cox gözəl tanıyır. Xalqımızın əsil gözəl sənətkarı, insanlıqı ilə səs tembrının,ūrəyinin, səmimiyyəti ilə coxlu hörmət qazanan Zeynab xanım Dostəliyevaya xatir bir balaca sən cıran pərdəni "Tikdim." İndiyənə qədər bacıyla bir duet belə oxumayan,onu efirlərə qadaqa qoyan tələbələrinə nə edəcək ki??? Sənətdə olan bacıları da görūrūk ,səni də. Biz hamımız bilirik ki, Dostəliyeva soyadı deyiləndə "ZEYNƏB"- yaraşır incəsənətimizin qızıl fonduna. Bu sənət yolu sanki , cəsarət və əqidə ,istedad və ūrək, vətənpərvərlik və mərhəmət, fsūnkarlıq və səmimiyyət tələb edən , "Anamızın isti qucaqıdır ".Mənim būtūn tələbələrim fəxrimdir. Sən isə, mənim ən pis tələbəmsən !”.